Stanowisko: Wsparcie Klienta niemieckojęzycznego

Data publikacji: 2017-11-07

Wsparcie Klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.Wraz z naszym klientem poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.

ZADANIA:

  • Obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • Kontakt telefoniczny+mailowy/ kontakt mailowy(obsługa tylko kontaktów przychodzących)
  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów z zakresu technicznego lub administracyjno-logistycznego
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Raportowanie podjętych działań w systemie

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • Dobra dykcja i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/ umowy zlecenie
  • Wyangrodzenie od 18zł brutto(projekt mailowy) do 35zł brutto(projekt telefoniczny)
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin/ w zależności od projektu możliwość pomniejszenia wymiaru etatu
  • Dodatkowe benefity
  • Bardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenie wstępne
  • Comiesięczne słodkie poczęstunki
  • Pracę w lokalizacji: Mokotów