Stanowisko: Zastępca Głównego Księgowego

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Radzymin

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego Klienta, producenta mieszanek przyprawowych i marynat, poszukujemy:

ZADANIA:
  • zapewnianie zgodności i terminowości zapisów księgowych z obowiązującymi przepisami oraz zasadami Grupy
  • ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych wybranych podmiotów z Grupy
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku
  • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
  • koordynowanie pracy zespołu i wspieranie przełożonego w zarządzaniu strukturą
  • udział w sporządzaniu dokumentacji o transakcjach z podmiotami powiązanymi (dokumentacja do konsolidacji)
  • udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego skonsolidowanego wg Ustawy o Rachunkowości
  • udział w sporządzaniu sprawozdań jednostkowych jednostek zależnych i pozostałych nie wchodzących w skład Grupy Kapitałowej
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, urząd skarbowy, audyt)

WYMAGANIA:
  • minimum 5- letnie doświadczenie w księgowości w firmie prowadzącej pełną księgowość na stanowisku Zastępcy Głównego Księgowego lub Głównego Księgowego
  • 2- letnie doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub o profilu rachunkowym
  • doświadczenie w przygotowaniu deklaracji podatkowych w zakresie VAT, CIT, PIT, DN
  • znajomość przepisów w zakresie WDT, WNT, oraz eksportu i importu
  • doskonała znajomość prawa podatkowego i bilansowego
  • znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (mile widziana znajomość Navision)
  • bardzo dobra znajomość obsługi programu Excel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 - warunek konieczny
  • umiejętność sporządzania sprawozdań skonsolidowanych będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość realnego rozwoju zawodowego
  • pracę w miłej atmosferze
  • dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • dostęp do fachowej literatury i serwisów księgowych oraz kadrowo-płacowych
  • objęcie pakietem prywatnej opieki przedmedycznej
APLIKUJ