Blog

Przed nami pełen wyzwań rok, w który weszliśmy zmotywowani i gotowi do działania.

Nowy Rok zwykle obfituje w noworoczne postanowienia. Świeże spojrzenie na wszystko co dookoła, moment rozpoczynania czegoś nowego, czegoś „extra”. Tak też jest w naszej firmie.

Kilka tygodni temu, przy okazji spotkania Polskiego Forum HR w Iławie, zorganizowaliśmy wewnętrzne spotkanie z szefami oddziałów Lobo, dotyczące strategii rozwoju Lobo HR na 2018 rok. Prezentację strategii poprowadziła Dyrektor Operacyjny Sylwia Chwastyk- Kolasa oraz Tomasz Siwek, nasz Kontroler Finansowy. Po niej odbyła się dyskusja na temat zaproponowanych zmian. Następnie zorganizowaliśmy specjalny webinar, na którym zaprezentowaliśmy nową strategię rozwoju firmy w 2018 roku pozostałym pracownikom.

– W Lobo HR 2018 to rok pełen wyzwań, pełen energii, wzmożonego działania związanego z rozwojem rynku, rok nowych narzędzi HR, szkoleń, podnoszenia kwalifikacji. Rok aktywnej współpracy z najlepszymi konsultantami i świetnymi managerami. To rok wejścia w regionalizację i specjalizacje. Rok jeszcze większej aktywności w sektorze SSC/BPO i w rekrutacjach IT. Rok pracy nad zwiększeniem rozpoznawalności marki Lobo HR na rynku – mówi Sylwia Chwastyk- Kolasa, Dyrektor Operacyjny Lobo HR. – Strategia rozwoju Lobo HR na 2018 r, ogłoszona Branch Mangerom na początku grudnia w Iławie, następnie tydzień później przedstawiona w trakcie webinaru dla wszystkich Pracowników Lobo, zakłada dynamiczny rozwój firmy, przy założeniu naturalnego spełnienia oczekiwań pracowników. Dynamiczny rozwój, w który zaangażowali się wszyscy pracownicy, stąd Nowy Rok czas zacząć. Wszystkie ręce na pokład!

Sylwia Chwastyk-Kolasa jest dla wielu z nas osobą, która nie będzie wymagać żadnego przedstawienia. Dla tych, którym to nazwisko jeszcze nie przywodzi na myśl jednego z najbardziej cenionych i doświadczonych profesjonalistów na rynku, wystarczy jedynie wspomnieć (czytaj dalej…)

Nowości technologiczne, nowatorskie pomysły, tysiące ciekawych ludzi, a wśród nich my! Lobo HR już tradycyjnie było obecne na tegorocznym Infoshare by poznawać nowe trendy i budować relacje zarówno z potencjalnymi pracodawcami i kandydatami. (czytaj dalej…)