Blog

Wczoraj do zespołu Lobo HR dołączył nowy członek rodziny 🙂 Nasza koleżanka Sonia, pracująca na co dzień w oddziale w Gdyni, urodziła śliczną córeczkę!

Wszyscy w Lobo HR wczoraj bardzo mocno trzymaliśmy kciuki, a radosne nowiny obiegły dziś całą firmę. Szczęśliwym rodzicom serdecznie gratulujemy, niech mała Mia wnosi w Wasze życie dużo radości, a Ciebie panienko witamy na świecie! Rośnij zdrowo i łobuzuj ile się da 🙂

6- 7 lutego w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbyła się konferencja, która połączyła perspektywy HR i IT pod hasłem ” Zarządzanie zespołami IT „. Wydarzenie w całości było poświęcone tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania specjalistów IT, a głos w sprawie zabierali nie tylko dyrektorzy HR, ale również szefowie działów technologicznych.  Nie zabrakło oczywiście Lobo HR i prezesa Macieja Michalewskiego.

Maciek chętnie dzielił się naszymi doświadczeniami w rekrutacjach IT,  opowiadał o wyzwaniach i zagrożeniach rynku, które obserwujemy podczas kilkuletniej aktywnej pracy z tym sektorem, a zaraz po powrocie zorganizował kolejną „Lobo- konferencję”, tym razem w miejscu, w którym burza mózgów rodzi najlepsze pomysły – czyli w kuchni Lobo HR.

Po tak ekscytującej wymianie poglądów, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów, Team Lobo Professional IT od razu ruszył do akcji, bo IT nam bliskie!

Nie tylko zagraniczni inwestorzy zauważyli potencjał Katowic. Lobo HR też już tu jest! Centrum Katowic, ul. Sobieskiego 11, II piętro, lokal CD 211. Codziennie wspieramy pracodawców w poszukiwaniu talentów do ich organizacji. Codziennie wskazujemy drogę talentom, wprost do firm naszych klientów.

Szanowny pracodawco, jeśli szukasz najlepszego pracownika – nie musisz już szukać, znaleźliśmy go za Ciebie! Drogi pracowniku – jeśli szukasz świetnej pracy – nasze drzwi stoją przed Tobą otworem – zapraszamy, bo właśnie praca szuka Ciebie!

31 stycznia Błażej Jaskuła – nasz specjalista z oddziału w Gdyni i Maciej Michalewski – CEO Lobo HR wybrali się na randkę! Oczywiście randkę z biznesem!

W Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni odbyła się Biznesowa Szybka Randka. W myśl zasady, że biznes tworzą ludzie, a najlepszym jego fundamentem są relacje, Błażej z Maciejem wyposażeni w stos wizytówek zasiedli wśród pozostałych trójmiejskich przedsiębiorców, aby porozmawiać z nimi nt możliwych obszarów do współpracy.

Sama idea Bussines Fast Date, zakłada, iż każdy ma dokładnie 4 minuty na rozmowę z potencjalnym partnerem, co oznacza jedynie 2 minuty na wypowiedź jednej strony. Jest to czas, w którym należy streścić działalność swojej firmy, swój sposób na biznes, wymienić się wizytówką i przede wszystkim ocenić czy jest możliwość do ewentualnej współpracy.

Tak Błażej przygotowywał się do randki. Hmm, jak w 2 minuty opowiedzieć o tym, czym jest Lobo HR?! Grunt to dobre nastawienie i szczery uśmiech na dzień dobry 🙂

Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się” – Chris Lowney.

Lobo HR ma genialnych przywódców! Prawdziwi liderzy, za którymi idą tłumy 🙂 Mądrzy szefowie, pełni energii, entuzjazmu i wiedzy. Oto Managerowie Lobo pakują walizki i wyruszają w Polskę. Lobo HR rozpoczyna cykl diagnostyczno-szkoleniowy, kryptonim – „Rotacja Managerów”.

Co kwartał, na dwa dni Managerowie Lobo zamieniają się oddziałami. Ustalonego dnia, z samego rana wszyscy meldują się w oddziale na co dzień zarządzanym przez innego managera. „Nowy szef” spędza w goszczącym go oddziale dwa dni, podczas których w jego oddziale zarządza inny „nowy szef”.

Program przyjęty został z dużym entuzjazmem. Podczas losowania na żywo emocje w Lobo sięgnęły zenitu. We wszystkich oddziałach pracownicy w napięciu oczekiwali aż z „komory losującej” zostanie wyciągnięta kula z nazwą ich oddziału, a następnie druga – z imieniem Managera, który niebawem przez dwa dni będzie ich „nowym szefem”. Stało się! Wszystkie losy były wygrane 🙂 Managerowie już pakują walizki. Niebawem w drogę ruszą Branch Managerowie – Martyna Lempert, Julia Włosowicz i Igor Lewandowski, ale tej przyjemności nie odmówili sobie również Sylwia Chwastyk- Kolasa, Dyrektor Operacyjny Lobo HR i Maciej Michalewski, Prezes Zarządu.

Podobno we wszystkich oddziałach już czekają i… sprzątają 🙂