Blog

Lobo HR to firma ludzi z pasją, charyzmą i charakterem! Oto jak ubiegłą sobotę spędzał Lobo Team 🙂

Tu gotowi do startu, jeszcze czyści i zadowoleni.

Poniżej w ferworze walki. Nie ma jak taplać się we wspólnym błocie.

Iza, to Ty? Na tym „płocie”?! Zawsze skutecznie pięłaś się na szczyt!

A tu ratując Prezesa Lobo ! Help! Maciej utknął w oponach! Dziewczyny profesjonalnie „przeciągnęły” szefa – do dziś dochodzi do siebie 🙂

We are the Champions! To my – Lobo Team! Team ludzi z pasją, charyzmą i charakterem!

Ostatnie dni były wyjątkowo aktywne dla Maćka Michalewskiego – Prezesa Lobo HR. Maciej wsiadł w samochód w Gdyni i od północy, przez Warszawę, Katowice, Wrocław na Poznaniu zakończywszy, odbył podróż przez Polskę, aby spędzić po kilka godzin w oddziałach Lobo HR.

Maciej dzielnie wspierał konsultantów w ich codziennej pracy, rekrutował, sprzedawał, negocjował, dzielił się wiedzą i dobrymi praktykami.

Jak na wyczekiwanego gościa przystało, przyjechał niczym św. Mikołaj z workami pełnymi słodyczy, a i pojawiły się znacznie bardziej atrakcyjne prezenty 🙂

O tym jak obrać kurs do sukcesu i jak pokierować swoją karierą można było dowiedzieć się 18 kwietnia na Targach Pracy Career EXPO w Poznaniu.

Lobo na wydarzeniu reprezentowała Róża Konopa i Kasia Harkot.

Konsultantki chętnie rozmawiały o rekrutacjach w branży IT, ale także podpowiadały w jaki sposób zwiększyć swoją widoczność w portalach branżowych i jak przygotować profesjonalne CV. Jak twierdzą, najczęściej pytaliście o to, kogo dziś szukają pracodawcy w regionie.

Jeśli macie jakieś pytania w temacie, chcecie poznać oferty Lobo HR w Poznaniu – kontaktujcie się z nami: poznan@lobohr.pl.

11 kwietnia we Wrocławiu odbyły się Targi Pracy Career EXPO, promowane jako najskuteczniejsze wydarzenie rekrutacyjne w regionie. Podczas targów można było nawiązać kontakty rekrutacyjne kandydat – pracodawca, ale także podnieść własne kompetencje, dzięki udziałowi w licznych szkoleniach, wykładach czy wystąpieniach. Duże zainteresowanie wzbudziły success stories prezesów największych firm, czyli opowieści o drodze (z planem) do spełniania marzeń.

W wydarzeniu uczestniczył także zespół Lobo HR Wrocław.

Jeśli nie zdążyłeś porozmawiać z ekspertami Lobo podczas targów, marzysz o planie na własną karierę, chcesz coś zmienić w swoim życiu zawodowym, potrzebujesz doradcy, który opowie Ci o sytuacji na rynku, zespół Lobo HR we Wrocławiu czeka na Ciebie codziennie od 8:00 do 16:00, przy ul. Legnickiej 55F, pok. 11. Koniecznie zabierz ze sobą swoje CV 🙂

Konsultanci Lobo HR i Pracownicy firmy GoldenLine mieli okazje odbyć cykl spotkań warsztatowych, podczas których wymieniliśmy spostrzeżenia na temat współczesnej rekrutacji i trudnych sposobów na odnalezienie talentów na rynku pracy.

Podczas warsztatów konsultanci Lobo uczyli się tego jak szukać kandydatów upraszczając sobie pracę, jak wykorzystywać operatory logiczne i jak nie zaginąć w wirtualnym świecie.

Pracownicy GoldenLine z pewnością nauczyli się przy nas tego, że można rekrutować z pasją, wykorzystać w genialny sposób nową technologię w pracy i poczuli czym jest dobra zabawa w trakcie nauki 🙂

Alu i Kasiu, meldujemy, że z genialnymi efektami wykorzystujemy wszystkie możliwe operatory – te logiczne i nielogiczne także 🙂 Dziękujemy!

10 marca w Gdańsku odbyły się Targi Kariera IT. W wydarzeniu uczestniczyli nie tylko badający rynek i szukający pracy programiści czy testerzy, ale i konsultanci Lobo HR, którzy na co dzień bardzo aktywnie współpracują z branżą IT.

W czasie targów Klaudia z Izą uczestniczyły w wykładach wprowadzających w świat programowania, prezentowały aktualne oferty pracy, którymi dysponuje Lobo i chętnie wymieniały kontakty z uczestnikami.

Jeśli byłeś na targach, a nie zauważyłeś  konsultantów Lobo, masz szansę nawiązać kontakt bezpośredni, przesłać swoje CV, porozmawiać o trendach branży IT czy wymienić spostrzeżenia na temat rynku pracy.

Zapraszamy do kontaktu- klaudia.krenska@lobohr.pl; izabella.trochim@lobohr.pl

9 marca w Gdańsku odbyło się spotkanie sektora BSS. Z ramienia Lobo HR w spotkaniu uczestniczyła Izabella Trochim – Specjalista ds. Rekrutacji, która na co dzień wspiera naszych klientów w rekrutacjach do Centrów Usług Wspólnych.

Region województwa pomorskiego jest obecnie najatrakcyjniejszą lokalizacją w Polsce pod względem zatrudnienia. W rankingu TripAdvisor „Top Destinations on the Rise” Gdańsk dzierży złoty medal.

W rankingu the Best Performing Cities in Europe Gdańsk zajmuje 4. miejsce, zaś w rankingu światowym 5.

Wczoraj do zespołu Lobo HR dołączył nowy członek rodziny 🙂 Nasza koleżanka Sonia, pracująca na co dzień w oddziale w Gdyni, urodziła śliczną córeczkę!

Wszyscy w Lobo HR wczoraj bardzo mocno trzymaliśmy kciuki, a radosne nowiny obiegły dziś całą firmę. Szczęśliwym rodzicom serdecznie gratulujemy, niech mała Mia wnosi w Wasze życie dużo radości, a Ciebie panienko witamy na świecie! Rośnij zdrowo i łobuzuj ile się da 🙂

6- 7 lutego w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbyła się konferencja, która połączyła perspektywy HR i IT pod hasłem ” Zarządzanie zespołami IT „. Wydarzenie w całości było poświęcone tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania specjalistów IT, a głos w sprawie zabierali nie tylko dyrektorzy HR, ale również szefowie działów technologicznych.  Nie zabrakło oczywiście Lobo HR i prezesa Macieja Michalewskiego.

Maciek chętnie dzielił się naszymi doświadczeniami w rekrutacjach IT,  opowiadał o wyzwaniach i zagrożeniach rynku, które obserwujemy podczas kilkuletniej aktywnej pracy z tym sektorem, a zaraz po powrocie zorganizował kolejną „Lobo- konferencję”, tym razem w miejscu, w którym burza mózgów rodzi najlepsze pomysły – czyli w kuchni Lobo HR.

Po tak ekscytującej wymianie poglądów, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów, Team Lobo Professional IT od razu ruszył do akcji, bo IT nam bliskie!

Nie tylko zagraniczni inwestorzy zauważyli potencjał Katowic. Lobo HR też już tu jest! Centrum Katowic, ul. Sobieskiego 11, II piętro, lokal CD 211. Codziennie wspieramy pracodawców w poszukiwaniu talentów do ich organizacji. Codziennie wskazujemy drogę talentom, wprost do firm naszych klientów.

Szanowny pracodawco, jeśli szukasz najlepszego pracownika – nie musisz już szukać, znaleźliśmy go za Ciebie! Drogi pracowniku – jeśli szukasz świetnej pracy – nasze drzwi stoją przed Tobą otworem – zapraszamy, bo właśnie praca szuka Ciebie!

31 stycznia Błażej Jaskuła – nasz specjalista z oddziału w Gdyni i Maciej Michalewski – CEO Lobo HR wybrali się na randkę! Oczywiście randkę z biznesem!

W Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni odbyła się Biznesowa Szybka Randka. W myśl zasady, że biznes tworzą ludzie, a najlepszym jego fundamentem są relacje, Błażej z Maciejem wyposażeni w stos wizytówek zasiedli wśród pozostałych trójmiejskich przedsiębiorców, aby porozmawiać z nimi nt możliwych obszarów do współpracy.

Sama idea Bussines Fast Date, zakłada, iż każdy ma dokładnie 4 minuty na rozmowę z potencjalnym partnerem, co oznacza jedynie 2 minuty na wypowiedź jednej strony. Jest to czas, w którym należy streścić działalność swojej firmy, swój sposób na biznes, wymienić się wizytówką i przede wszystkim ocenić czy jest możliwość do ewentualnej współpracy.

Tak Błażej przygotowywał się do randki. Hmm, jak w 2 minuty opowiedzieć o tym, czym jest Lobo HR?! Grunt to dobre nastawienie i szczery uśmiech na dzień dobry 🙂

Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się” – Chris Lowney.

Lobo HR ma genialnych przywódców! Prawdziwi liderzy, za którymi idą tłumy 🙂 Mądrzy szefowie, pełni energii, entuzjazmu i wiedzy. Oto Managerowie Lobo pakują walizki i wyruszają w Polskę. Lobo HR rozpoczyna cykl diagnostyczno-szkoleniowy, kryptonim – „Rotacja Managerów”.

Co kwartał, na dwa dni Managerowie Lobo zamieniają się oddziałami. Ustalonego dnia, z samego rana wszyscy meldują się w oddziale na co dzień zarządzanym przez innego managera. „Nowy szef” spędza w goszczącym go oddziale dwa dni, podczas których w jego oddziale zarządza inny „nowy szef”.

Program przyjęty został z dużym entuzjazmem. Podczas losowania na żywo emocje w Lobo sięgnęły zenitu. We wszystkich oddziałach pracownicy w napięciu oczekiwali aż z „komory losującej” zostanie wyciągnięta kula z nazwą ich oddziału, a następnie druga – z imieniem Managera, który niebawem przez dwa dni będzie ich „nowym szefem”. Stało się! Wszystkie losy były wygrane 🙂 Managerowie już pakują walizki. Niebawem w drogę ruszą Branch Managerowie – Martyna Lempert, Julia Włosowicz i Igor Lewandowski, ale tej przyjemności nie odmówili sobie również Sylwia Chwastyk- Kolasa, Dyrektor Operacyjny Lobo HR i Maciej Michalewski, Prezes Zarządu.

Podobno we wszystkich oddziałach już czekają i… sprzątają 🙂

Zapracowani i… zaczytani! Tak – zaczytani. Lobo HR buduje bibliotekę!

Może to jeszcze nie drapacz chmur, ale pierwsze z wybranych ponad 120 pozycji już dotarły do oddziału firmy w Katowicach. Decyzją zarządu, ku ogólnemu zadowoleniu wszystkich pracowników, Lobo HR postanowiło stworzyć wewnętrzną bibliotekę.

Na liście zakupów pojawiło się ponad 120 pozycji – tych znanych i lubianych, klasyka i prawdziwe nowości, hity i bestsellery, wszystko co kształci, buduje, motywuje, uczy, rozwija, a nawet relaksuje. Rozwój osobisty, NLP w biznesie, rekrutacja i selekcja, sprzedaż, zarządzanie, organizacja, dyplomacja, każdy znajdzie tu coś, dzięki czemu się uśmiechnie. Teraz jeszcze katalogowanie, zakładanie „wirtualnych kart bibliotecznych” i „lobowy” księgozbiór ruszy w Polskę – niebawem w każdym oddziale Lobo będzie można się zaczytać 🙂

Drogi kandydacie, jeśli przyszedłeś do nas kilka minut szybciej i czekasz na swoją rozmowę rekrutacyjną – rozsiądź się wygodnie i zapytaj nas o książkę, która umili Ci oczekiwanie. Będziesz miał w czym wybierać!

Przed nami pełen wyzwań rok, w który weszliśmy zmotywowani i gotowi do działania.

Nowy Rok zwykle obfituje w noworoczne postanowienia. Świeże spojrzenie na wszystko co dookoła, moment rozpoczynania czegoś nowego, czegoś „extra”. Tak też jest w naszej firmie.

Kilka tygodni temu, przy okazji spotkania Polskiego Forum HR w Iławie, zorganizowaliśmy wewnętrzne spotkanie z szefami oddziałów Lobo, dotyczące strategii rozwoju Lobo HR na 2018 rok. Prezentację strategii poprowadziła Dyrektor Operacyjny Sylwia Chwastyk- Kolasa oraz Tomasz Siwek, nasz Kontroler Finansowy. Po niej odbyła się dyskusja na temat zaproponowanych zmian. Następnie zorganizowaliśmy specjalny webinar, na którym zaprezentowaliśmy nową strategię rozwoju firmy w 2018 roku pozostałym pracownikom.

– W Lobo HR 2018 to rok pełen wyzwań, pełen energii, wzmożonego działania związanego z rozwojem rynku, rok nowych narzędzi HR, szkoleń, podnoszenia kwalifikacji. Rok aktywnej współpracy z najlepszymi konsultantami i świetnymi managerami. To rok wejścia w regionalizację i specjalizacje. Rok jeszcze większej aktywności w sektorze SSC/BPO i w rekrutacjach IT. Rok pracy nad zwiększeniem rozpoznawalności marki Lobo HR na rynku – mówi Sylwia Chwastyk- Kolasa, Dyrektor Operacyjny Lobo HR. – Strategia rozwoju Lobo HR na 2018 r, ogłoszona Branch Mangerom na początku grudnia w Iławie, następnie tydzień później przedstawiona w trakcie webinaru dla wszystkich Pracowników Lobo, zakłada dynamiczny rozwój firmy, przy założeniu naturalnego spełnienia oczekiwań pracowników. Dynamiczny rozwój, w który zaangażowali się wszyscy pracownicy, stąd Nowy Rok czas zacząć. Wszystkie ręce na pokład!

Sylwia Chwastyk-Kolasa jest dla wielu z nas osobą, która nie będzie wymagać żadnego przedstawienia. Dla tych, którym to nazwisko jeszcze nie przywodzi na myśl jednego z najbardziej cenionych i doświadczonych profesjonalistów na rynku, wystarczy jedynie wspomnieć (czytaj dalej…)

Nowości technologiczne, nowatorskie pomysły, tysiące ciekawych ludzi, a wśród nich my! Lobo HR już tradycyjnie było obecne na tegorocznym Infoshare by poznawać nowe trendy i budować relacje zarówno z potencjalnymi pracodawcami i kandydatami. (czytaj dalej…)